Thursday, May 26, 2011

dar kapi

simply red - stars caliyor, gecip giden bir seyleri anlatiyor bana. ne tarafa baksam hep ayni sey aslinda, geride kalan bir seyler, elimden avucumdan kayip giden bir sey. itip kakiyor duygular, karisiyorlar, gurur neydi, heyecan neydi, sevinc neydi, hüzün neydi karistiriyorsun, kayboluyorsun. arada bir yerde sikisip kalmis gibisin, kendine, bunca zaman yaninda tasidiklarina, inanip da siki sikiya sarildiklarina veda edecekmis gibi duruyorsun, yasam sana onlara veda edecegini, etmen gerektigini hatirlatiyor. kopamiyorsun, bir tarafin hazir yenilige, bir tarafin direniyor bir adim atip yürüyüp gitmene. bunalimli zamanlar, seni bir baskasi olmaya hazirlayan zamanlar. bunalim varsa orada degismek üzere olan bir yasam var demektir. böylesi bir zamanda ne korkular eksik oluyor, ne sancilar, ne hickiriklar.

2 Comments:

Blogger AidaSalem said...

Bizim olan gidiyor bizden
Sabah çimeninde çiy gibi, ısısı gibi
Isıtılmış bir yemeğin.

...
böyle zamanlarda iç ses hep bu dizeleri okuyor.
ve her gidişte garip bir kabulleniş. biteceğini bilmek ama şaşırmak, belki hınç.
içinde öfke olan kabulleniş. kötü.
Kabullenişin içinde öfke olur mu diyorum? Oluyormuş. Ne garip.
Her yeni insanda, onun bir gün gidecek olduğunu bilmenin hüznü var artık.
bazen bir hoşçakal bile demeden.
hayatıma girenler dönüş bileti almasınlar istiyorum ama alıyorlar. belki onlar da benim güvenilmez bir liman olduğumu biliyorlar.

yine de kötü bizim olanın bizden gitmesi. can acıtıyor.

3:07 PM  
Blogger Melmoth said...

giden birinin ardindan hissettiklerim degildi bu yazdiklarim. kendimle ilgili bir dönüsümün sancilari, yok oluyorum yavas yavas ve ayni anda yepyeni bir seyler olusuyor, degisiyor. yasamimin niteliginin degistigini hissetmek, algilarimin, ilgilerimin, bakisimin farklilasmasini yasamak zorlayici. giden benim, gecmisteki ben ile gelecekteki ben arasinda bir yerdeyim.

3:00 AM  

Post a Comment

<< Home

cool hit counter