Wednesday, November 24, 2010

canim kizima...

"avuclarimda hala sicakligin var, unuttum dese dilim yalan, vallahi yalan, billahi yalan" sözleri aslinda benim bu gece kafamdan gecirdiklerimi özetleyebilirdi. biraz önce, o kisacik sürede, takside bu sarkiyi dinlemenin rahatlatici oldugu kadar hirpalayici da bir tarafi oldu benim icin. su anda hala bu sarkiyi soyluyorsam rahatlatici tarafi agir basiyor olsa gerek.

ne karisik bir geceydi. son iki yildir tanidigimdan daha fazla insanla tanistim su son iki ay icinde. bu gece, iste yine o yeni tanistigim insanlardan biri bana ansizin mutlulukla ilgili bir seyler söyledi. gözleri öylesine kuvvetli, öylesine talepkar, öylesine rahatsiz ediciydi ki uzun zamandir karsisinda bu denli salaklastigim biri olmamisti. bileziklerine gözüm takildi evvela, sanirim 7-8 bilezigi yanyana takmisti, koyu bir goz makyaji vardi, dalgali saclari arkadan toplanmisti. elle tutulur seyler söylemiyordu belki ama söylediklerine katiliyordum lakin ne soylerse soylesin gözleriyle zayif noktalarimi, zaaflarimi tespit ediyor gibiydi. aksam vakti karsima böylesi gizemli bir kadinin cikmis olmasi beni sasirttigi kadar ürküttü de.

baska bir mekan...beni bu eglenceli ortama davet eden, gecenlerde de bahsettigim dostum, onunla gercekten cok cabuk kaynastik, bugun ne kadar halsiz ve bitkin de olsam onun davetine icabet etmemek olmazdi. bir ara bütün o kalabalikta yanima gelip, ben sana güveniyorum, bir gün bir sey yapacaksin ve o gercekten cok büyük bir sey olacak demesi tahmin edersiniz beni cok duygulandirdi. sadece bu sözlerin bazen zorlayici etkileri oldugunu düsünüyorum, insan bazen kendisine atfedilen degerlerin altinda eziliyor. ileride bir gün sayet bir kizim olursa ona, bir gün bir sey yapacaksin ve o cok göz alici bir sey olacak demeyecegim, onun yerine, sen yasadiklarinla, yasaminla öyle büyük bir sey yapiyorsun ki baska bir sey yapmaya ihtiyacin yok diyecegim.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

cool hit counter