Tuesday, October 12, 2010

harabe

bazen bazi seyler basiniza hic gelmeyecek sanirsiniz, rüyanizda gorseniz inanmazsiniz, mümkün degil bu kadari beni bulmaz diyerek kendinizi rahatlatirsiniz. sonra o olmaz dediginiz sey basiniza gelir, sasar kalirsiniz. ben sadece sasmakla kalmiyor dehsete düsüyorum. dehsete düstügüm zamanlar bir karar almakta en kücük tereddüt göstermeyecegim zamanlar oluyor. dehsete düstügüm zamanlar icimde her seyin yikildigi zamanlar oluyor, ben dehsete düstügümde icimde sevgi kalmiyor, kimseye, hic kimseye, en basta kendime. tenkitlere tahammülü olan biriyim, yeri geldiginde en agir sözleri de hosgörebilirim ama kabaliga ama küstah bir kisiligin hoyratca sözlerine benim mizacim müsait degil.

yipraniyor, yaralaniyor ve yaslaniyorum. her sey yikiliyor. yeni bir dünya kurmali, yepyeni bir dünya...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

cool hit counter