Friday, August 13, 2010

istanbul hatirasi lokantasi

bir ahmet ümit - istanbul hatirasi heyecani sarmis dört bir tarafi, baktigim her yerde bir ahmet ümit hayrani. 'ahmet ümit - istanbul hatirasi enfesti şiddetle tavsiye ediyorum' - ' istanbul hatirasini nasil buldun, harikaydi degil mi', aklima olmadik seyler geliyor, diyorum ki istanbul hatirasi diye bir mekan var, isletmecisi de ahmet ümit diye bir adam. edebi sohbetlerin geldigi veya gelecegi nokta sanirim burasidir. gecenlerde bir programda rousseau'nun bir sözü aktarildi, hakki devrim bahsi gecen sözü hatirlayamadigini söyledikten sonra sordu, 'acaba emile'den mi bu sözler', yok efendim rousseau'dan dediler kendisine.

2 Comments:

Blogger justine_therese said...

bu noktayı özlemle arayacağımız noktalara gelecek; ve de gelmekte bile edebi sohbetler.

10:44 PM  
Blogger Melmoth said...

maalesef öyle justine, bak bir de günümüz kliselerinden birini hatirlatayim sana, "öyle cok kitap var ki okumam gereken, ne yapacagim bilemiyorum, yine kitaplardan cok uzaklastim, birikti de birikti kitaplar."

efendim, süphesiz ki bu sözleri edenlerin okuma ugrasiyla da kitapla da en kucuk alakalari yoktur.

bu arada, merhum rabin'i mezarindan cikarip cumhurbaskani yapan muhteremi duyunca utanc duydugumu da söylemeliyim.

3:54 AM  

Post a Comment

<< Home

cool hit counter