Sunday, August 01, 2010

iste öyle bir sey

biraz önce eve dönerken ezan okunuyordu ve ben biraz sarhos gibiydim. sarhos gibiyken eve yürüyüslerimde kendime uzaktan soyle bir bakiyor ve kayda deger bir sey bulamiyorum. gülüyorum kendime, ne sersem biri oldugumu hatirliyorum. oysa öyle cok da icmiyorum epeydir, oluyorsam bir basima sarhos oluyorum, belli belirsiz sarkilar mirildanarak kayboluyorum gecenin icinde. hani söyle yani basimda deniz olsa, bir masaya dayamis olsam dirseklerimi ve gözlerin gözlerime degse eminim baska olurdu. ben bu aralar en cok denizi dinlemek istiyorum, uzun uzun dinlemek istiyorum söylediklerini. deniz yani basimda, sen tam karsimda oldukca belki birkac dize gelir aklimiza, belki can yücel'den hatirladiklarimiz olur,

sirtimda ciplak islak nefesin
bir gidip bir geliyor

biz senlen yatmiyoruz ki
yasamiyoruz da
hep yarisiyoruz
sen mi ben mi
önce kim
ölümü öldürecek diye

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ölümü öldürmek ne güzel düşüncedir be melmoth...

8:49 PM  

Post a Comment

<< Home

cool hit counter