Friday, November 16, 2007

leke

herhangi bir sorunun baskici uygulamalarla, yasaklarla ve yaptirimlarla cözülemeyecegini bir gün anlayabilecek miyiz diye dusunuyorum. umutsuz ve karamsarim zira halkin sorunlarini meclise getirmekle görevli, mecliste o sorunlara cözüm aramakla yetkili tam 26 siyasi partinin kapatildigi bir ülkede yasiyoruz ve bugun cumhuriyet bassavciligi mecliste yer alan bir partinin daha kapatilmasi icin dava acti.

devletin yaptirim gücünü elinde bulunduran organlarinin siyasi partileri yaramaz cocuklar gibi görüp, agir cezalarla onlari hizaya getirerek itaat etmeye zorladigi bir ülkede saglikli bir toplumsal gelisimin ve ilerlemenin mümkün olmadigini düsünüyorum. partilerin ve milletvekillerinin susturulmasinin hicbir seyi cözemeyecegini, cözmedigini anlamak icin daha kac tane parti kapatmamiz gerektigini merak ediyor, özgürlükcü ve tam anlamiyla cogulcu bir demokrasinin hasretini cekiyorum.

3 Comments:

Blogger Emir Bey said...

benim fikrime göre

şayet bu adamlar terör örgütü ile ilişiğimiz kestik, hiç alakamız yok, tanımıyoruz onları demiş olsaydı, çok çok daha saygı duyardım çok daha sevinirdim meclise girmelerine,

ama bir şeyi demokretik yoldan çözer gibi görünüp alttan alttan can yakan insanlar bunlar, çoğu da iki yüzlü ne yazık ki -bir çok diğer siyasetçi gibi-

halkı temsil etmekten ziyade (ki sırf kendi ırkdaşlarını temsil etmelerine onların haklarını savunmalarına bile razıyım, varsın ırkılığı onlar yapsın) bölücülük yapıyorlar gibime geliyor.

kim bilir.

8:57 PM  
Blogger Melmoth said...

bölücülük, irkcilik aslinda bunlar kolaylikla kullanmaktan imtina etmemiz gereken sözcükler.

ben su asamada senin bir siyasi partinin kapatilmasini sevincle mi yoksa üzüntüyle mi karsiladigini merak ediyorum. bence isin temelinde bu soruya verilecek cevap var.

3:38 AM  
Blogger Emir Bey said...

yok işte ben oturtamadım kararımı bir gün kalkıyorum ulan la hora yaharooo diye küfrediyorum, bir gün de kalkıp yahu meclis yani bu ülkeyi temsil edecekler tabi diyorum.

ama görüyoruz bir yandan birinin kocası dağda diğerinin ki ovada birinin ki şudur budur, ha diyeceksiniz diğerlerinden ne haber, her partinin adamları birbirinden namuslu mu

ne yazık ki pek değişen bir şey yok.

12:35 AM  

Post a Comment

<< Home

cool hit counter