Saturday, August 27, 2011

can yayinlari

farkinda misiniz bilmem, can yayinlari harika bir yayin programi izliyor, beni cilgina cevirdiler. tabucchi'nin öyküleriyle basladilar, misima'ya kadar geldiler, mann'in oykuleri, baricco'nun emmaus'u, araya sikistirilan yourcenar'in misima biyografisi, hepsi ama hepsi iyi okuyucular icin nimettir, suphesiz edebiyati kendileri icin bir siginak, bir kacis imkani olarak goren herkes icin. faruk duman'a, can yayinlari'na ne kadar tesekkur etsek az.

bu aksam, yine can yayinlari'nin kirkmerak dizinden cikan 'aska övgü'yü actim, sindire sindire okumaya calisiyorum. biraz kendimi toparlayayim, hazir üniversite sonuclari da aciklanmisken, o yillara dair, üniversitede her seyin, her duygunun nasil uzun yasandigi üzerine bir seyler yazmak istiyorum.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Üniversite... Keşke... Bu kafayla... Artık olmaz...İyi be, tamam...

8:40 PM  
Blogger Melmoth said...

iyi be tamam diyen benim degil mi :)

1:43 AM  

Post a Comment

<< Home

cool hit counter