Sunday, January 03, 2010

kaan sezyum bir robot mu

kaan sezyum'u belki radikal eklerindeki yazilarindan belki kendi sitesinden belki de cesitli sosyal mecralardan taniyorsunuzdur. takip edilen, sevilen, eglenceli ve zeki bulunan biri oldugunu duymustum. bir gün televizyonda gördüm kendisini ve hak verdim söylenenlere fakat bana biraz mekanik gelmisti konusmalari, bir bilgisayar oyunundan cikip gelmis gibiydi.

bugun kaan sezyum'un bir roportajini okudum, sorularla egleniyor, gülüyor güldürüyordu. bülent ecevit de sezyum'un mizahindan nasibini alanlar arasindaydi. 'robotlara siir yazmis bir adam' diyordu ecevit icin, 'yani ecevit de iyi bir kafa, bayagi kopuyormus' diyerek dalgasini geciyordu. neden ecevit'in robot siiri sezyum'un dikkatini cekmistir diye bir soru sormaya gerek var mi bilemedim.

söyle bir düsündüm, acaba ömrü hayatinda kaan sezyum bir soru karsisinda caresizlik hissetmis, diyecek bir sey bulamayip boyun bükmüs müdür, yagmurlu bir gecede, kafasinda bir düsünce, yürümüs müdür bir sokakta, bir asagi bir yukari. ansizin uyanip, bos gözlerle duvarlara bakarak sabahladigi geceleri olmus mudur.

nereden de aklima geldi bu sorular, ne güzel ecevit'in robot siiri diyerek gülüsüyorduk.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

cool hit counter