Thursday, November 06, 2008

capkin kiz

bazen basimiza bir is gelir, beklenmedik bir anda isimizden olabilir, bir iftira yüzünden hapse bile girebiliriz. hak etmedigimizi düsünür, isyan eder, bizi cezalandirdigini düsündügümüz tanriya 'ben ne yaptim da basima bunlar geldi' diyerek serzeniste bulunuruz. iyilik yaparken, iyi niyetle hareket ederken cezalandirilmak agir gelir bize. oysa suc isledigimiz fakat cezalandirilmadigimiz zamanlarda(boyle zamanlar hic de az degildir) sadece susariz. diyecegim o ki, iyilik ve kötülük arasindaki dengeyi anlayabilmek ve kisiligimizin iyi taraflarina bakarak gurura kapilmamak adina kimi zaman iyi niyetli davranislarimizdan dolayi da cezalandirilabilecegimizi kabul etmeliyiz.

günesin oglu, bir yandan ölüm üzerine olan düsüncelerimi derli toplu yansitirken, bir yandan da insan icin en büyük kötülüklerden biri olan gurur üzerinde düsündürdü beni. insani körelten duygular üzerinde durdugu kadar yücelten bir duyguyu da incelikle filme yerlestirmis olmasi, benim onur'a duydugum saygiyi artiriyor. "basima ne geldiyse senin yüzünden geldi, yine de meftunum sana" diyor kahramanimiz, bu sözler bana tek bir sey anlatiyor, o da sevginin amacinin yalnizca ve sonuna kadar sevmek oldugu.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

cool hit counter