Tuesday, October 07, 2008

perihan magden

köşe yazarliginin ne kadar zor bir meslek olduguna dair inancimi destekleyen yazilarla karsilasiyorum kimi zaman. gecenlerde, perihan magden de bana ne kadar zor bir isle ugrasmakta olduklarini gösterdi. söyle yaziyor : " Evimde yazıyorum ama YİNE zor koşullardayım. Ey Sabırkan Okur!Aşağıda Ünlü 1 Köşeyazarımız+DJ’miz oturuyor salonda. Ben bunları çabukçabuk yazarken odamda. Böyle zor koşullarda." tabii boyle zor kosullarda yazarin kafasini toplamasi oldukca güc, kendisi de bunu kabullenmis ve careyi bakiniz ne yapmakta bulmus. " Onun için onunla konuştuklarımızı yazıyorum çabukçabuk. Galiba aşağıda çizgi film seyrediyor. Cocacola istedi."

onlarinki zor is, her gun her gun konu bulup da yazi yazmak kolay mi, hele de asagi katta o yazinin bitmesini bekleyen bir dostunuz bekliyorsa, zordur cok zordur.

1 Comments:

Blogger Elsa said...

perihan magdeni bilirsiniz melmoth beyefendi ironik ve 'sarkastik' bir yazardır. perihan hanım kızımız bu yazısında da böyle komiklikler yapmak, biraz dalgasını gecmek istemiş olmalı. üstüne gitmeyiniz. kendisini sevmek için vampirler yazısını okuyarak bu ülkenin yetiştirdigi zeki ve citlembik kadın yazarlarımızdan biri oldugunu anlayabilirsiniz. sevgiler.

12:46 AM  

Post a Comment

<< Home

cool hit counter