Monday, June 02, 2008

sean penn sevdasi

bir yavuz bingöl roportajindan bingöl'ün üc farkli soruya verdigi cevaplardan alintilar yapacagim.

"cannes'da sean penn'le sohbet imkani buldum, filmin konusundan yola cikip dünyada gelinen noktayi tartistik.(...) onunla konusmak cok heyecan vericiydi"

"özellikle juri baskani sean penn ve natalie portman'la konustugum zaman cok güzeldi.(...) sean penn'le fotograf cektirdik. filmden sonra sean penn gelip 'sizi ömer serif'e benzettim' dedi"

"sean penn, e-mail ve telefonlarini verdi. gittigim zaman arayacagim kendisini. (...) en iyi oyuncu benicio del toro'yla biraz sohbet ettim. ödül yemeginden sonra, gece 2'de bir bara gittik, kosede oturuyoruz, del toro ve sean penn karsimizda. bana kadeh kaldirdi uzaktan, masalarina gittim oturdum."

bu sözlerden sonra ne diyebilir ki insan. son alintinin sorusu "11 gün sonrasinda ne degisti", cevap sean penn'in mailini aldim, barda masasina oturdum. 11 gün sürüp yüzlerce filmin gösterildigi bir film festivalinde bütün yasadiklarin, düsündüklerin, hissettiklerin bunlar midir bingöl diye sorsam, cok mu anlasilmaz bir soru olurdu acaba kendisi icin.

ne mutlu yavuz bingöl'e, sean penn'le konusmus, dahasi barda beraber takilmislar, del toro da yanlarinda. daha ne olsun.

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Bu konuda benimle aynı düşüncede olan birini bulmak güzel...
Bu kadar da sığ olunmaz ki.. Bu mudur diyesim geliyor..

10:52 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ayrıca buna 'ilk kez ünlü görmüş taşralı' sendromu diyorlardı sanırım...

1:29 PM  
Blogger Melmoth said...

reyhan hocam, yavuz bingöl bir hayli heyecanlanmis ve kendisini o heyecandan kurtaramadan aciklamalar yapmis. elbette bu aciklamalar bir olgunlugun, sindirmisligin, tevazunun isaretleri degil, en azindan kendisinden bu heyecani biraz dizginlemesini beklemek ve belki de görüntülerden ziyade düsüncelerle hasir nesir olmasini istemek hakkimizdir. ne var ki tasrali demenin cok hakkimiz oldugunu düsünmüyorum.

4:44 PM  
Anonymous Anonymous said...

Melmothcum,Yavuz Bingölü severim, yaptığı çalışmaları hayranlıkla izlerim, ayrıca yaz aylarında komşuluğumuz vardır,hasbıhal ederiz.'ilk kez ünlü görmüş taşralı sendromu'kendisine ait bir laftır(zira siteye yeni taşınıp kendisini ilk kez görenlerin şaşkınlığına yaptığı bir latifedir)
Heyecanını anlıyorum ama birikimini az çok bildiğimden ne yalan söyliyim cevapları sindiremedim..
Zaten görüştüğümüzde bizzat yüzüne eleştirilerimi sunucam..
Selamlar..

8:21 PM  
Blogger Melmoth said...

epey ironik bir durum. dileyelim, 11 günlük cannes festivali yavuz bingöl'e, en azindan, ünlü görüp de heyecanlanan insanlara tasrali dememeyi ögretmis olsun.

8:38 PM  
Blogger Unknown said...

This comment has been removed by the author.

4:34 PM  

Post a Comment

<< Home

cool hit counter