Sunday, June 01, 2008

taraf ve murat belge

murat belge artik taraf gazetesinde yazacak, hayirli olsun. suphesiz belge'nin tercihi radikal icin büyük bir kayip oldugu gibi taraf icin de buyuk bir kazanc. yaklasik 15 gün boyunca belge'nin artik taraf yazari oldugunu sürmansetten müjdeleyen taraf gazetesi de kazancinin bilincinde elbet. ne var ki, bu reklam isini biraz abarttilar gibi geliyor bana. öyle ki, bugunku taraf'ta sürmansetten belge'nin ilk yazisinin cümlelerini alintilamislar. bunun bir sonraki asamasi, sokak aralarinda gazeteci cocuklari "yaziyor yaziyor murat belge tarafta yaziyor" diye bagirtmaktir.

kose yazarlarinin, her kim olursa olsun, gazetenin önüne gecmemesinin önemli oldugunu düsünürüm. taraf gazetesi de belki buna biraz daha dikkat etmeli aksi halde yorum gazetesi olarak yaftalanmaktan kurtulamayabilir.

2 Comments:

Blogger Elsa said...

yazılarının bazılarında ince bir nükte, alaya varmayan bir ironi seziyorum bazen. hınzır bir cocuk gibi gülümseyerek yazıyormussun gibi geliyor, benim de yüzümde bir gülümseme bırakıyor.

2:57 PM  
Blogger Melmoth said...

ben de düsünüyordum acaba cok kavgaci mi oldum yazarken diye. bazi cümleleri yazarken gülmekten yazamaz hale geldigimi bilirim, yavuz bingöl affetsin ama ondan alintilar yaparken tutamadim mesela kendimi.

11:03 PM  

Post a Comment

<< Home

cool hit counter