Friday, April 18, 2008

piyano

o adamin yerinde olmak isterdim. koca alisveris merkezinin orta yerine kurulmus piyanosuyla basbasa kalmis, cevresinde olan bitenden alabildigine uzaklasmis, duyarli parmaklariyla dokundugu tuslarla hayallere kapi acmis o adamin esrimeyle karisik mutlulugunu yasamak isterdim.

alisveris merkezinde varolabilmek adina alisveris edenlerin pek de aldiris etmeden yanindan gectikleri bu adam, biraz muzipce bir parca caliyordu bu gece. dikkatli bakarsaniz yüzündeki hinzirca gulumseyisten anlayabilirdiniz caldigi parcanin kendisi icin de ne kadar gönül oksayici oldugunu. my heart belongs to daddy nin melodilerini duyar duymaz diktim gözlerimi üzerine. hani olur ya belki göz göze gelir gülümseriz birbirimize diye. hic orali olmadi, kimbilir belki de karsisinda saskin ve sapsal adamlari pesinden sürükleyerek dans eden marilyn monroe vardi. belki de delismen bir genc kiz vardi karsisinda, edali dansiyla cevresindeki adamlarin kafalarini karistiriyordu. belki de adamlardan bir tanesi kendisiydi, kimbilir.

basmakalip bir alisveris merkezini, hülyali bir yapiya ceviren bu muzir piyaniste selam olsun.

3 Comments:

Blogger Emir Bey said...

yahu capitol den mi bahsediyorsun bilmiyorum hep düşünürüm bu adamları acaba nasıl bir duygu yaptıkları iş üzülüyorlar mı mutlular mı diye

ama bence de o şarkıyı çalıyorsa mutludur kendi hayallerindedir, o şarkı pek hoştur, oy oy =)

11:41 PM  
Blogger Unknown said...

Benim de aklıma hemen capitol geldi.Ama piyanistin mutlu olabileceği aklımın ucundan bile geçmemişti.Piyanisti her görüşümde hüzünlenmişimdir.Üstelik böylesi ticari bir mekanda hangi akla hizmet bu tarz güzel bir şeye yer verildiğini de anlamamışımdır.
Melmoth keşke göz göze gelip gülümseyebilseydin.%1 de olsa yaptığı işi önemseyen birinin çıkmış olmasına sevinirdi.Benim de hep gidip amcayla konuşasım gelmiştir,ama sonra ne diyeceğimi bilmediğimden vazgeçmişimdir.
Bana çok düşük bir ihtimal gibi görünse de umarım mutludur piyanist amca.

Pesimist ben...

1:19 PM  
Blogger Melmoth said...

benimkisi nautilustaydi. bence onlar nerede olurlarsa olsunlar piyanolari yanindaysa mutludurlar. hele hele my heart belongs to daddy calmissa birisi, mutluluktan öte bir duygudadir diye düsünmüstüm :)

2:25 AM  

Post a Comment

<< Home

cool hit counter