Wednesday, September 21, 2011

charles aznavour

nous nous reverrons un jour ou l'autre
si dieu le veut

gün gelecek bulusacagiz diyordum, nerede oldugu hic önemli degil, bir randevumuz olacak. anilarimla, düslerimle, sarkilarina yükledigim hüznümle karsina gecip eslik edecegim bulutsu sesine. sen yine buruk bir gülümseyisle bitireceksin kimi sarkilari, ben yine gözyaslarimi tutamayacagim, yine ayaga kalkip seni alkislayacagim, tek fark o gece karsimda olacaksin. sen 'sa jeunesse' derken, 'hier encore' derken yorgun gözlerinde canlanacak gecmisini ve gencligini yakından görebilecek olmayi hayatimin en büyük sanslarindan biri sayiyorum.

charles aznavour, 87 yasinda ve 30 sene sonra olympia'a cikiyor. onun sarkilariyla uzun seneler gecirdim, ne cok hayali, heyecani, hüsrani o sarkilarla paylastim, yasadim. geceler boyu konser kayitlarini izledim bazen aglamakli, bazen durgun, bazen coskulu. onu sahnede görebilmeyi hep cok istedim ve galiba o gün yaklasiyor, hala inanamiyor ve galiba diyorum, yerime oturup onu sahnede gorene kadar da böyle diyecegim gibi geliyor.

aznavour, seneler sonra olympia'da veda konserleri vermek istedi, ben senelerce onu görmek istedim ve tanri, bizi paris'te boylesine özel bir gecede bulusturmak istedi, baska ne diyebilirim ki.

http://www.youtube.com/watch?v=GxuxzGPfIwI

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

:)

10:24 PM  
Anonymous Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=DcVSdg9r41g

"...

Nous avons l'âge où l'on crève
Pour des rêves
Peut-être insensés
L'âge ou l'on refait le monde
Que l'on fonde
Sur de vagues idées
On se voudrait invulnérable
Intraitable
Toujours le plus fort
Faisant tout avec frénésie
Notre vie
Devient un corps à corps

Alléluia ! Alléluia !
Nos vingt ans
N'ont qu'un temps
Laissons-les brûler
Alléluia ! Alléluia !
Le ciel donne
Ce qu'il nous donne
Pour en profiter

..."

Je m'appelle Obs.Je suis une Basset Hound. Je vivais à Montparnasse autrefois :-))

İyi yolculuklar.

10:31 PM  

Post a Comment

<< Home

cool hit counter