Saturday, January 05, 2008

harika fisek

"vak, vak, vak" dedi. " ne tuhaf bir seklin var senin. sormasi ayip, boyle mi dogdun, yoksa bir kaza falan mi gecirdin.
"hayatin boyunca köyde yasadigin belli" diye cevap verdi fisek, "aksi takdirde kim oldugumu bilirdin. yine de cehaletini mazur görüyorum. herkesin benim kadar harika olmasini bekleyemem, haksizlik olur bu. herhalde cok sasiracaksin ama ben gökyüzüne ucar, sonra da bir altin yagmuru halinde asagi inerim."
"bence bu cok önemli bir sey degil" dedi ördek. " bunun kime yarari olur ki. ama öküz gibi tarlalari sürebilsen, at gibi arabalari cekebilsen veya coban köpegi gibi koyunlari koruyabilsen, önemli bir sey olurdu."
fisek son derece kibirli bir tavirla, "vah zavallicik" diye haykirdi. "görüyorum ki sen asagi tabakadansin. benim mevkimdeki kisiler asla yararli olmazlar. bizim sahip oldugumuz yetenekler tek baslarina yeter de artar bile. ben sahsen isin hicbir türünü, özellikle de senin önerdigin isleri tasvip etmem. hatta cok calismayi, yapacak seyi olmayan insanlarin kacisi olarak görmüsümdür öteden beri."

harika fisek - oscar wilde

bir fisegin cikabileceginden daha yükseklere cikti ve yeryüzüne sactigi isiltilar milyonlarca altin isiltisindan daha fazlaydi.

dünyada sansasyon yaratmak benim alin yazim demisti, yine harika fisekte. dedigi oldu, iki yüzlü viktorya caginin en büyük sansasyonunu yaratti.

yasam, her seferinde onun yazdiklarini takip edip, gercek kildi.

oscar wilde, harika bir fisekti.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

cemoş dün gece, sen okulunu anca on senede bitirceksin, o da bi işini bile bitiremiyor, tam bulmuşsunuz birbirinizi bu kadar olur diye söylendi iki saat. (sonra da ne kadar cok çalıştıgından bahsetti ahahahah) ona da oscar okutalım en iyisi.

1:41 PM  

Post a Comment

<< Home

cool hit counter