Saturday, February 10, 2007

Polis

bugun radikalde haluk bilginer ' tiyatro icin hayatin aynasi derler, hayatin aynasi falan degildir, hayattan daha gercektir' diyerek gonlumu kazandi. Okudugum her roman, izledigim her oyun sonrasi hissettigim, etkisinden uzunca bir sure kurtulamadigim, bana iste gercek yasam dedirten duyguyu vurgulamasiyla kendisine duydugum sevgiyi guclendirdi.

Bilginer in bugunku roportaji 16 subatta gösterime girecek Polis filmiyle ilgiliydi ki bu da benim icin önemli. Polis filmini daha ilk asamalarindan itibaren takip edebilme firsatim oldu. Bundan daha önemlisi bu filmi ortaya cikaran kisinin, onur ünlünün, nasil bir birikime sahip oldugunu, yasami hangi degerlerle yorumladigini onunla zihin acici sohbetler yapmis biri olarak iyi biliyorum ve onun yapacagi her ise ictenlikle inaniyorum.

Polis icin ise eger filmde kullanilan ve dunya sinemasinda da örnekleri fazla olmayan cekim tekniklerini bir kenara birakirsak, izleyiciyi her karesinde sasirtan, bakin bu sadece bir film oyle kendinizi kaptirmayin diyen, özellikle insanin zaaflarini, acimasiz ve karanlik taraflarini olabildigince saydamlastirip ortaya koyan kahramanini bile yuceltmeyen bir film diyebilirim.

Bir de siz izleyin bakalim sevecek misiniz.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

boyle anlatinca meraklandim-- izlenecekler listesine eklendi ---

6:20 AM  
Anonymous Anonymous said...

özgecik gelsin,kirpi bizi beklesin.

10:16 AM  
Blogger Melmoth said...

polis, her karesinde hicbir sey gorundugu gibi degildir derken, oyle de bir kudret vardir ki o dilemedikce siz dileyemezsiniz diyor ve bunu gercekten cok etkili soyluyor. izledikten sonra yorumlarini merak ediyorum :)

nirann, özge geldi ama sen yoksun ortalarda. cabuk iyiles de gidelim kirpiye.

3:25 AM  

Post a Comment

<< Home

cool hit counter