Monday, January 29, 2007

Okumus adamlar

bir playboy un itiraflarini okudum az once. herkesin bir hobisi vardir, benim de hobim kadinlar diyen bir playboy. bakmayin siz boyle hobim kadinlar dedigine, kadinlara meyyali vallahi icten bir sevgiden, sonsuz bir muhabbetten. duygusal bir playboyum diyor, acik acik da soyluyor zaten birlikte oldugu tum kadinlara nasil arka ciktigini, hatta onlar icin bir baba figuru oldugunu ve sonra nasil yuzustu birakildigini. hic oyle kasilip boburlenmiyor, birlikte oldugu kadinlarin dokumunu cikarmiyor. samimi bir adam, playboy ilan edildigini soyluyor, acip sozluge baktim oyun cocugu demekmis playboy diyecek kadar da cocuksu, naif.

roportaji yapan muhterem akli sira dalga gececek ya hazir playboy bulmus, soruyor tabi hic asik oldunuz mu diye. 3 kere asik olmus, özlüyorum onlari, onlar gibileri cikmadi diyor. ciple, parayla, korumayla gün olmaz deyip artik gece hayatindan cekilmek istedigini soyluyor.

okumus insanlara da bir saygisi var, playboyluk okumus adami bozar demis. gozumun onune oyle okumus adamlar geliyor ki, butun yasamlarini daha iyi bir yasam idealiyle gecirmis, okuyup mezun olduklari bolumleri daha iyi bir meslek icin basit bir basamaktan öte gormemis okumuslar bunlar.

sevgili playboy abimiz, iste butun bu okumuslar en az senin kadar guzel kadinlara, guzel arabalara, yatlara, katlara talipler hatta iddia ediyorum sen butun bunlari onlar kadar dusunmuyorsundur.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

cool hit counter