Sunday, January 14, 2007

Proust

" Hayatimizda önemli rol oynamis olan kadinlarin, birdenbire ve kesin olarak hayatimizdan ciktigi enderdir. Temelli hayatimizdan cikmadan evvel, arasira hayatimiza tekrar girerler. O kadar ki bazilari bunu yeni bir ask baslangici zannederler. "

Yukaridaki sozlerin yazari Marcel Proust' a minnet borcluyum. Biliyorum ki O olmasaydi ben romanlardaki bazi duygularin gercek yasamdakilerden daha derin yasandigini anlayamayacaktim.

Guermantes Tarafi'ni acip yukaridaki cumleyi arayisimin nedeni ise hem Proust'a hem de bu sozleri okuyup dusunecegine inandigim birisine selam gonderme istegidir.

1 Comments:

Blogger Elsa said...

coin operated boy
all the other real ones that i destroy cannot hold a candle to my new boy and i'll never let him go and i'll never be alone not with my coin operated boy.

ben burayı kopi pest yaptım çünkü, nedenini tam olarak bilmiyorum. bilsem de tabi ki gidip içselinden bir yorum yazmayacagım. istesem de yazmam, ki zaten istemem.

11:10 PM  

Post a Comment

<< Home

cool hit counter