Monday, December 25, 2006

tango

cok beklediniz degil mi, hala da bekliyorsunuz, siz de biliyorsunuz artik gelmeyecegini. rezervasyon kartinizda 20.30 yaziyor, su anda saat 22.30. ondan bunu beklemezdiniz degil mi, sizi boylesine özel bir gecede yalniz birakmazdi n'olursa olsun. üzgünüm bayim, siz beklentilerinizin kurbani oldunuz.

öfkelisiniz degil mi, öfkenizle masadan kalkip gittiginiz anda kirilacak egonuz arasinda sikisip kaldiniz. bakin yemeginiz de geldi iste, tabii bilmiyorsunuz hangi yemegi istediginizi. sizin akliniz her an calacagini umdugunuz telefonunuzda. calmiyor iste, calmayacak...ah biliyordum dayanamayacaginizi, ariyorsunuz. acilmadi degil mi, üzülmeyin bu kadar. duyuyor musunuz calan sarkiyi, sizin icin caliyor, 'sevdim bir genc kadini, ansam onun adini, her sey beni ona baglar, kalbim durmadan aglar / gitti o donmeyecek, askim hic sonmeyecek, uzun yillar gecti diye, yasarim hayaliyle '

bayim, siz onun hayaliyle yasarken, sandiginiz kadar yalniz degilsiniz tek basiniza oturdugunuz masada. hemen yan masanizdan üzerinize dikilen gözler var. tabii siz farkinda degilsiniz ama birbirinden zarif iki hanim merakla sizi inceliyor. haydi ama birakin artik su telefona bakmayi, sansiniz kalmadi o gitti, siz boyle hayal etmemistiniz biliyorum.

demek kalktiniz, gidiyorsunuz. dinlemediniz beni oysa tango baslamisti, iki geri bir ileri...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

cool hit counter