Sunday, February 04, 2007

paytakla bir gece

babaliktan cikar cikmaz yine oradaydik paytakla beraber, besiktas sahilde geceyi son bir birayla bitirmek uzere. dun geceye ozel miydi bilinmez besiktasta bira bulma adina epey yol teptik, dersiniz ki besiktasin merkezi olmus konyanin ilcesi.
velhasil gecenin ayazinda, kar yagisinin ortasinda yahu bu gece de biraz soguk burasi diye diye ictik biralarimizi. sahilin tuhaf bir etkisi oluyo paytakla uzerimizde tabii gecenin o saatine kadar icilmis alkolun etkisiyle, itiraf mekanizmasi calismaya basliyor, icimizi dokuyoruz, dile geliyoruz. hatta meyhanede tam onemli bir sey anlatacakken yahu dur diyoruz sahile sakla soyleyecegini.
dun de bir intihar mevzu actik, intihar dedik nasil kuvvetli bir sey boyle nasil da goz alici. intihar tasarilarimizdan soz ettik, bir vakit paytakla beraber cebimize birakacagimiz nota kadar dusunmustuk intihari. hatta okula bustumuzu dikerler de ebediyen denize bakariz demis, gulmustuk. nil pinar geldi aklimiza nereden geldiyse, yahu dedim bu kiz acaba neden intihar etmisti, dusunduk dusunduk, ne de guzel gozleri vardi dedik.
iste boyle bir geceydi, bir yaziyi da bir seye baglamadan bitireyim artik.

3 Comments:

Blogger Elsa said...

beşiktaşta iki iskele arası ayak sallandırıp bira içerken, dengeyi kaybedip düşüp boğulmak. sonra boğazdan gecen geminin pervanesiyle unufak olup yok olmak. fantezili göz alıcı intihar planları itinayla yapılır.

bigün senle beşiktaşta bacak sallandırıp bira iççez demeni bekledim bütün gece. :Z

3:00 AM  
Blogger daphnevega said...

Hakikaten ne güzel kızdı o. Ben hala intihar ettiğine inanmıyorum nedense, sanki biri biş şey yapmış gibi geliyor. Çok süpheli bir intihardı yanlış hatırlamıyorsam.

11:34 AM  
Blogger Melmoth said...

Elsaa, tabii ki sallandircaz bacaklarimizii, belki elimizde bira bir ucten bir uca yururuz de :)

ah nil pinar ne guzel kizdi evet, biraz kucuk daglari ben yarattim havasi vardi ama ben severdim. aklimda viski bardagi kalmis intihar etmeden önce ictigi varsayilan bir viski.

12:33 AM  

Post a Comment

<< Home

cool hit counter