Thursday, August 06, 2009

hayat

son iki üç gün, karışıklık ve koşuşturma içinde, kurallı bir yaşamın kalleşlikleri arasında, kayboldum ben. şimdilik duruldu sanki bu karmaşa, bir ihtar gibiydi, kendine çekidüzen ver diyen bir ihtar.

malumunuz cohen geldi, gözleri yollarda cohen bekleyenler hasret giderdiler kendisiyle. söylemeden geçemeyeceğim, hayli tesadüfi şekilde oray egin'in twitter adresine denk geldim, o da konserdeymis ve saginda solunda kim var kim yoksa twitterdan nakletmis. tuhafima gitti, üzüldüm bu adam için. dilerim, bir gün gerçekten bir konsere gider.

5 Comments:

Blogger indis said...

gittiği konser ile ilgili derinliği olan bir şeyler yazamadığı için çevresindekileri yazarak gitmiş olduğunun ispat çalışması mı bu acaba? ya da bir meslek hastalığı mı?

4:14 PM  
Blogger Melmoth said...

konserle ilgili ne kadar derinligi var ne kadar yok bilemem, bunu söylemek de haddim degildir ama elinde bir cihaz yoklama yapar gibi cevreye bakinmak bana biraz sevimsiz ve acikcasi sorunlu bir hal gibi geldi.

7:24 PM  
Blogger thelunatic said...

durumu değişen iletişim pratikleri üzerinden düşünmek de gerekir.

8:35 PM  
Blogger thelunatic said...

melmoth efendi, bize cevap yok mu?

7:35 PM  
Blogger Melmoth said...

'degisen iletisim pratikleri' cok hassas bir konu lunatic, kipir kipir, bence bunu bir raki masasina havale edelim, olmaz mi.

11:31 PM  

Post a Comment

<< Home

cool hit counter