Friday, August 10, 2007

aktör

the secret diye bir kitaptan söz edildi dün gece dost meclisinde. ben haberdar degildim iceriginden, merak da etmiyordum acikcasi ama ilginc bir sey soylendi kitapla ilgili ve dikkatimi cekti. kitabi goz ucuyla karistiran bir arkadasim kitabin insanlara sahip olmadiklari seyleri sanki onlara sahipmiscesine yasamalari gerektigini ögütledigini soyledi. bu kitap adami sizofren yapar diyerek de son noktayi koydu.

dikkatimi ceken sey, eger bu kitap bes parasiz bir adami sokakta bir milyarder edasiyla yurutebilecekse degerli bir kitaptir kuskusuz. yalniz kitabin tek yavan tarafi gunun birinde insanlara tüm isteklerine sahip olacaklarini soylemesi.

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Yani bi sen kalmıştın Secret kitabından bahsetmeyen. Küçük Prens neredeeee Secret neredeee.

12:07 AM  
Anonymous Anonymous said...

Le petit prince, qui me posait beaucoup de questions, ne semblait jamais entendre les miennes.
J'entrevis aussitôt une lueur, dans le mystère de sa présence, et j'interrogeai brusquement:
-Tu viens donc d'une autre planète ?

-Les gens ont des étoiles qui ne sont pas les mêmes. Pour les uns, qui voyagent, les étoiles sont des guides. Pour d'autres elles ne sont rien que de petites lumières. Pour d'autres qui sont savants elles sont des problèmes. Pour mon businessman elles étaient de l'or. Mais toutes ces étoiles-là se taisent. Toi, tu auras des étoiles comme personne n'en a...
-Que veux-tu dire ?
-Quand tu regarderas le ciel, la nuit, puisque j'habiterai dans l'une d'elles, puisque je rirai dans l'une d'elles, alors ce sera pour toi comme si riaient toutes les étoiles. Tu auras, toi, des étoiles qui savent rire !

1:52 AM  
Blogger Melmoth said...

ah obs, kucuk prens ne yapiyordu hic bikmadan usanmadan, anlamaya calisiyordu, karsisina cikan tum tuhafliklari sorular sorarak anlamaya calisiyordu. ben de her seyden vazgecsem anlamaya calismaktan vazgecemeyecegim sanirim, bu the secret gibi bir kitap olsa bile.

7:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ya demin ben buraya koment yazmıştım ama çıkmadı. Sanırım burada şakacı bir Obs daha var, yoksa o sen misin?

Küçük Prens anlamaya çalışıyordu ama öte yandan şöyle demişti:
L'essentiel est invisible pour les yeux.

7:30 PM  
Anonymous Anonymous said...

demandant toujours mais tue quand demandé.le petit prince.
Lorsque j'étais petit garçon j'habitais une maison ancienne, et la légende racontait qu'un trésor y était enfoui. Bien sûr, jamais personne n'a su le découvrir, ni peut-être même ne l'a cherché. Mais il enchantait toute cette maison. Ma maison cachait un secret au fond de son coeur...
- Oui, dis-je au petit prince, qu'il s'agisse de la maison, des étoiles ou du désert, ce qui fait leur beauté est invisible !

11:35 PM  
Blogger Unknown said...

Si je demande maintenant qui est-tu, est-que tu seras tué apres ma question ou bien tu vas continuer comme un miroir brisé?

1:00 AM  
Blogger Aslı Cin said...

Ben okudum, hala da okuyorum, insana gaz veriyor, yapabilirsin, elde edebilirsin diye. Odur yani faydası.

Bir de yazarını zengin etmiş, kadının hayalleri gerçekleşmiş, çok faydalı çoook.

9:06 AM  
Blogger Melmoth said...

the secret in zengin yazarina soyle seslenmek isterim, sahip oldugumuz seyler icimizdeki seylerdir, disimizdakiler degil.

3:57 PM  

Post a Comment

<< Home

cool hit counter