Wednesday, April 25, 2007

kimlik

kendinizi nereye ait hissediyorsunuz, kendinizi nasil tanimliyorsunuz. kimlik calismalarinin temel sorulari bunlar. ben cogunlukla kendimi bir yere ait hissedemedigimi soylerim ancak birisi israr ediyorsa ve illa bir sey soylemem bekleniyorsa önce istanbullu oldugumu, daha sonra akdenizli oldugumu ve son olarak da evrensel degerlerin disina dusmemeye gayret gosteren bir dünya vatandasi oldugumu söylerim.

insan biraz dusunerek verdigi bu cevaplarin sonrasinda hayata karsi durusunun da nerede oldugunu az cok kestirebiliyor ama isin icinden hicbir yere ait degilim diye ciktigimiz zamanlar bunun bir derece muglak bir yer oldugunu dusunuyorum.

2 Comments:

Blogger Emir Bey said...

başlık kim gibi olmuş,

bir de kimlik kelimesini şöyle yorumlarsak kim olduğumuzu koyduğumuz yer yani ayakkabılık gibi başlık çok müthiş geliyor.

neden başlığa kafayı taktım kesinlikle bilmiyorum :)

9:08 PM  
Blogger Melmoth said...

hic bu sekilde bakmamistim kimlik meselesine :)

2:55 PM  

Post a Comment

<< Home

cool hit counter