Friday, March 30, 2007

emir bey

zarif insanlari, kisiligini insani inceliklerle kusatmis insanlari severim, önemserim. uzun zamandan beri belki hic iletisime gecmedigim ama yazilarini düzenli olarak takip ettigim bir blogger arkadasim var. kendisi TRT genclik korosunun üyelerinden, gecenlerde ogrendim ki konserleri var, bu gece elsayla kalktik gittik. elsa olmasa gitmez miydim, yine giderdim. ertesi gun isim olsa da giderdim. sevdiginiz insanlarin zor zamanlarinda yanlarinda olmak kadar, onlarin basarilarini paylasmak, destek vermek de önemlidir, belki daha önemlidir.

ben bu gece emir beyi alkisladim, yurekten alkisladim. Bana oyle geliyor ki ben emir beyi daha cok alkislayacagim.

3 Comments:

Blogger Elsa said...

emir bey sahnelere yakışıyor, biz onun duruşunu bile ayakta alkışladık dün gece.

seni seviyoruz emir!

6:06 PM  
Blogger Emir Bey said...

aman tanrım,
bu kadar iltifatı hak edecek ne yaptım ben?
o sizin kalbinizin kişiliğinizin güzelliği =)
çok sevindim ve ne diyeceğimi bilemedim zira saçmaladım sanki =)

5:30 AM  
Blogger Melmoth said...

ne zamandir bir özlemdi benim icin türk sanat müzigi konseri dinleyebilmek. gidermis olduk sayenizde.

tekrar tesekkurler :)

10:31 PM  

Post a Comment

<< Home

cool hit counter