Sunday, March 25, 2007

'Üstad söylesin'


Soyle agiz tadiyla iki kadeh raki icip fasil dinlemeyeli epey zaman olmustu. dun gece bir arkadasimizin dogum gunu vesilesiyle kalktik gittik saz ustadlarinin soz aldigi bir mekana. bir mucizeyle karsilastik desem anlasilmayacagi, anlatmaya baslasam da sozcuklerim bu mucizeyi aciklamakta aciz kalacagi icin yukaridaki fotografi eklemeyi uygun buldum.

bana anthony queen in zorbadaki dansini hatirlatan fotografta gordugunuz 'üstad', geceye hemen yanimizdaki masadan guclu sesiyle sarkilara eslik ederek basladi. ilerleyen saatlerde restaurant müdürünün iradeleriyle masa üzerine cikarildigina taniklik ettik. Her sey o anda oldu, ben cep telefonumun kamera özelligini ikinci kez ( bir de enrico macias i sahnede cekmistim ) kullanma mecburiyetinde hissettim kendimi. alkis kiyamet üstadin masa üzerindeki dans sovunu izledik. gece boyunca tüm masalarin ilgi odagi olmayi basaran, hem gözümüze hem kulagimiza hitap eden bu essiz insanla ayni ortamda raki icmis olmayi gercek bir sans olarak kabul ettim ve gece sonunda elini sikip, geceyi unutulmaz kildigi icin de kendisine tesekkur ettim.

Buradan da kendisine selam gonderiyor, izni olmadan fotografini kullandigim icin beni bagislamasini rica ediyorum.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

12:24 AM  
Blogger thelunatic said...

üstad, üstad, üstad, üstad.... ve kalabalığın sesi gittikçe artıyordu.

9:27 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ohh ohh ne güzell masa üstü göbekler atılmış..:=))

1:57 PM  

Post a Comment

<< Home

cool hit counter