Sunday, March 04, 2007

Dr. Fincher

tuhaf insanlari sever, onlarin tuhafliklarini dikkatle incelemeye calisirim. her türlü yaraticiligi körelten toplumsal degerlerin, degistirilmesi ve sorgulanmasi teklif bile edilemeyecek tabularin kirilmasinda tuhaf insanlarin tuhafliklarina ihtiyacimiz oldugunu dusunurum.

Dr. Fincher'dan bahsedecegim. Kendisinin tuhafliklarina, saplanti ve takintilarina gectigimiz yaz sahit oldum ve o gün bugundur sagda solda ben Dr. Fincher in hastasiyim diye gururla gezinirim. Augusten Burroughs'un ' Elde Makas Kosmak ' kitabinda anlattigi ilginc yasam oykusunun icindeki ilginc karakterlerden birisi Dr. Fincher. Hastalarina alisilmadik tedavi yöntemleri uygulayan, muayenehanesini kendi takintilarina gore düzenleyen, kucuk kizina 18 yasina geldiginde manevi ailesini secme izin veren ve haftasonlarinda onu manevi ailesinin yanina gonderen bir psikiyatr oldugunu ögrendigimde kendisiyle tanismayi gonulden istemistim.
Halen bu istegimi gerceklestiremesem de bugun sevincle ögrendim ki Elde Makas Kosmak sinemaya uyarlanmis ve önümüzdeki günlerde gösterime girecekmis. Bu demektir ki Dr. Fincher la sürprizlerle dolu bir randevumuz daha var. Filmin gösterime girecegi günü merak ve heyecanla bekliyorum.

Dr. Fincher, doktorum benim.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

cool hit counter