Saturday, March 10, 2007

gaza bak

benim cok kullandigim bir deyistir ' gaza bak '. cesitli fevkaladelikleri özetlemek icin ama daha cok bir saskinlik belirtisi olarak kullanirim bu sozu. hemen örnek vereyim, cok sarhossunuz ve sabaha karsi arkadasinizla eve donuyorsunuz, bir otobus duraginin onunden gecerken alkol limitini asmis arkadasiniz soyle diyor ' gel hadi de su otubus duraginda yatalim ' ve kivriliyor duraktaki oturma setinin üzerine. iste burada ilk soyleyecegim soz gaza bak olur. bir ornek daha vereyim mesela gunun erken saatlerinde sagopo kajmer konserine bilet almak icin ortakoyde uzunca bir kuyruk olusturmus, yaslari 14 - 18 arasinda degisen genclerden birini, elinde gazete kagidina sarilmis kutu birayi icerken gordugum zaman yine gaza bak derim ve buna bir de agiz dolusu kahkaha eslik eder.

dun gece de bahsi gectigi icin hatirladigim bir 'gaza bak' anisini da paylasmak isterim. bir 19 mayis gunu erken saatlerde telefon caliyor ve yakin bir arkadasim ' kalk haydi stada torenlere katilmaya gidiyoruz diye bir seyler soyluyor uykumun arasinda. ben once sasirdin mi abi falan diyorum, yok diyor ne sasirmasi hadi hazirlan demesiyle beraber malum soz obegi geliyor ' gaza bak ' . ben gaza bak der demez arkadasim hah iste diyor ben de bunu soylemeni bekliyordum, özlemistim gaza bak deyisini ' ve kapatiyor telefonu bana iyi uykular dileyip.

1 Comments:

Blogger thelunatic said...

başka biri de kafasına su döker, gaza bak.

11:16 AM  

Post a Comment

<< Home

cool hit counter