Tuesday, March 20, 2007

cilgin türkler

dün gece, star- sarkici arayan yarismalardan birisini izlerken allah-u ekber nidalariyla irkildim. programin bir bolumunde aska gelen heyet-i umumiye azasi bülent ersoy ile yarismanin yapildigi salonu dolduran kitle karsilikli allah-u ekber diye bagirmaya basladilar. bir bülent hanim bagiriyor bir kitle. ilginc geldi bana, hayirlisi deyip gectim.

bu star yarismasindan sonra zaman zaman futbol programindan baska her seye benzeyebilen telegol basladi. cok sevimli bir yorumcu var orada, sanirim sanli tarihimizin essiz sayfalarini bize hatirlatmak üzere programda yer aliyor. kendisini dun gece istiklal marsinin altinci kitasini elindeki kagittan hazirolda okurken yakaladim.

arka arkaya iki program, siz deyin iste türk-islam sentezi, ben diyeyim iste lümpenlesme.

2 Comments:

Blogger bembi said...

dumur oldum yazdıklarını okuduğumda! :S neyse ki pek nadir tv izliyorum! tafsiye ederim :)

12:28 PM  
Blogger Melmoth said...

sasirticiydi gercekten. televizyondan kacsak baska yerlerde yakalaniyoruz hamasi heyecanlara. yine de evet televizyon, öldüren eglence, uzak durulmali :)

6:57 PM  

Post a Comment

<< Home

cool hit counter