Tuesday, May 26, 2009

sokak lambasi

geceleri uyuyamiyorum, nefes almakta gücluk cekiyor, bazen bogulacak gibi oluyorum. etrafimdaki her seyi bana daha fazla sey ifade eder hale getirme cabasinin sonuclari mi bunlar, bilmiyorum. yasam, hircinlikla ve öfkeyle dize getirilip ele gecirilecek, hakim olunacak bir sey degil aslinda diye düsünsem de yine sorularla, insanlarla, kendimle mücadele ediyorum.

her sey daha yalin ve daha sakin olmali ve ben, hos bir melodiye eslik edercesine zevkle katilmaliyim yasama. bir sokak lambasi bulmak ve etrafinda hoplaya ziplaya dans etmek istiyorum.

1 Comments:

Blogger Damlo said...

sokak lambası diince aklıma hep fizik hocam gelir liseden, sokak lambasında ders çalışırlarmış küçükken, öyle işte garip olurum öyle çocuklar düşününce.

2:16 AM  

Post a Comment

<< Home

cool hit counter