Sunday, September 16, 2007

iki bilinc

Icimize yerlesmis bir isteksizlik, bir bosluk varsa sayet umudum yok gecebilecek bir sey degil o. tanimsiz bir sey, anlasilmaz, tuhaf ve sacma bir sey. onu bu anlasilmazligi yuzunden önemsedigimi biliyorum, bu anlasilmazligi yüzünden her sey bir hayal oluyor benim icin, her sey sozcuklere dayaniyor, her sey bulaniklasiyor. simdi de bulanik yazmaya basladim degil mi.

ama yazmak, yazarak- yazarken uykuya dalmak, sabah uyandigimda yanibasimdaki yazilara bir yabanciya bakar gibi bakmak. rahatlatici ve beraberinde yabancilastirici. iki farkli bilinci birarada yasamaktir insanin sikintisi. hep neseli, hep coskulu ve hareketli birisini biraz durgun gorduklerinde, anlam veremeyenler tek bilincle goturenlerdir yasami. gecenin bize katttigi hissetmek, derinden hissetmektir.

3 Comments:

Blogger Tugc said...

Duygular ordan oraya zıplayandır aslında...Her şey olduğu gibi kalamaz kii .

8:11 PM  
Blogger senaaaaa said...

yazdığın şeyleri seviyorum, sayfanı seviyorum, böyle siyah olmasını seviyorum.. yorum yazmasam da herşeyi okuyorum, dingin,güzel,akıllı, bazen gıpta ediyorum bazen tam katılmıyorum.. bu da böyle bir yorum oldu, söylemek istemiştim

1:57 AM  
Blogger Melmoth said...

tugce, evet duygularin degiskenligi, hele bir de kadinlarin duygulariysa söz konusu olan, iste onlar bir kirlangicin hizindan bile daha hizli degisir der kazancakis.

senaa, güzel sözlerin sevindirdi beni. tesekkur ederim, okudugun ve hissettiklerini boylesine icten paylastigin icin.

1:18 AM  

Post a Comment

<< Home

cool hit counter