Wednesday, June 13, 2007

sessiz

karanlik bir odada atesler icinde yatiyorum, benim odam degil, buraya nasil geldigimi de hatirlamiyorum. hic bitmeyecek o sonsuz ruyaya yakinim. ziyaretcilerim geliyor birer birer, birbirlerini hic tanimayan, benimle ne zaman tanistiklarini bile bilmeyen bir düzine ziyaretcim var. artik ben de bilmiyorum onlari gercekten taniyip tanimadigimi. onlar benim hayallerim, her biri benim özlemim, sahip olamadigim bir kisiligin parcalari onlar.

gozlerimizde yaslar var. onlarinki gercek benimkiler degil.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Anlatım tarzın çok güzel,metnin çok etkiledi.

12:10 PM  
Blogger Margot said...

Merhaba,
İade-i ziyarete geldim ben :)

Son zamanlarda kurstan kalan Pınar hocanın (Kür) verdiği hikaye kitabını okuyorum: Akışı olmayan sular. Bu paragrafında bir şeyler bana onun satırlarını hatırlattı komşum, okusan belki sen de seversin.

Sevgiyle Kalasın,

5:54 PM  
Blogger Melmoth said...

cansu, yazdiklarimin bir his birakmasina sevindim. tesekkurler.

margot, hos geldin, ne iyi ettin :)

pinar kur'un son romanini okumaya niyetliydim su siralar ama madem sen akisi olmayan sular dedin onu öne alayim. merak ettim.

5:04 AM  
Anonymous Anonymous said...

etkilenenler arasına ben de dahilim.

çok beğendim.:)

3:52 PM  

Post a Comment

<< Home

cool hit counter