Tuesday, May 29, 2007

brainstorm


A storm without rain
Without any destruction
It's a good old game
Million pleasures, but no satisfaction

odamda bagira cagira soyledigim bir sarkiyi, sarkinin sahipleriyle, onlara iki adim mesafeden soyleyebilecegimi bir ay once tahmin bile etmiyordum. brainstorm geldi, konserlerde sarkilara kendinden gecerek eslik etme egiliminde biri olmasam da, belki de sahnenin hemen dibinde olmanin verdigi gazla beraber "its like thunder without rain" e haykirislarimla eslik ettim.

insanin sevdigi bir sarkiya haykirarak eslik etmesinde kuskusuz bir tilsim var. kimi zaman bir anlik aydinlanmalar yasar, dunyaya bilge insan gozuyle bakariz ya iste bu tilsimlarda da ruhun yukseklere ciktigini hissederim ben. ruhun yukselisi ne kadar zorsa düsüsü bir o kadar kolay olur. bizler kimi zaman bu yukseklerde yasadigini sanan, kimi zaman da ruhun bu yukselisinin hic degismeyecegine, en azindan anlik olmadigina kendimizi inandirmaya calisan uyduruk insanlariz.

brainstorm a eslik ederken gokyuzunde bir yildiz parladi benim icin.

3 Comments:

Blogger Emir Bey said...

sevdiğin şarkıları dinlemek söylemek eşlik etmek kadar güzel bir şey yok hakikaten !

10:11 PM  
Blogger indis said...

bu müstesna grup adlarını şöyle almış. grup elemanlarından birinin amerika da yaşayan teyzesi bi gün bunların konser verdiği bi klübe gitmiş dinlemeye. ama klüpte ses düzeni o kadar kötüymüş ve ortam o kadar gürültülüymüş ki teyze demiş ki "siz en iyisi grubun ismini brainstorm koyun, tam bu ortama uyar". böylece brainstorm olmuşlar.

1:26 AM  
Blogger Dilara said...

dear melmoth,
halen duruyor ya şu google edit filan. bu bilogu o yüzden seviyorum çok! *)

11:06 AM  

Post a Comment

<< Home

cool hit counter