Thursday, May 24, 2007

dön dünya

taksim - besiktas dolmusunda yeniyetme bir genc kizimiz soyle bir soru sordu: "akbil geciyor mu?" sonra yanindaki arkadasina bakip kikirdadi. geldik besiktasa, inmek icin soyle dedi: " müsait bir yer var mi?" simdi soforumuz ak sakalli, dünya nimetlerine sirt cevirmis oldugunu dusundugum kalender bir adamcagiz olmayip da bickin bir delikanli olsaydi bu kizi oyle saniyorum ki döverdi.

alternatif kizlarimizin cok alternatif eglence ve nese arayislari oldugunu bir kez daha tespit etmis oldum.

6 Comments:

Blogger Emir Bey said...

onu ben de döverim farketmez.

7:55 PM  
Blogger thelunatic said...

Yahu dövmeyin kimseyi Emir Bey, dövmeyiniz.
Gençlik dediğin şey böyle birşey kızlar eğlenecek, dalga geçecek saygısızlık yapacak. Ne var neşelenmek için biraz saygısızlık ettiyse iki aklı bir karış havadaki genç kız?
Gülen insanlara uzaylıymışçasına bakanları dövmek lazım asıl.

10:31 AM  
Blogger Ben said...

icinde neseli bir olayin olduguna dikkat cekerim. Neseli postlarin oldugunun kanitidir:)
GERCEK hayat hikayelerinin de güzel olabilecegini ispatliyor ayrica.
yasasin gerceklik yasasin nese

5:01 PM  
Blogger Melmoth said...

emir bey, ben dövmedim ama kizin sozlerinden ne kadar tiksindigimi belli edecek bakislar attim kendisine.

thelunatic, cok alternatifsin demek istiyorum.

ben, gerceklik bizden uzak olsun diyecegim ama ona ara sira yakalanmamak da mumkun degil.

8:01 PM  
Blogger daphnevega said...

Olayın eğlence anlayışı adına bir şey barındırmaması gerektiğini katiyetle düşünsem de, aklıma yıllar önce dolmuşta sadece şaşkınlıktan, şoföre "Müsait bir yerde inebilir misiniz?" diyip de sonra 100 kere özür dileyen bir kızı getirdi, güldüm :)

6:35 PM  
Blogger Melmoth said...

bir defasinda da sofor, yolculari indiriyor, iki adim sonra birisi sesleniyor "inebilir miyim" diye, sofor ona "inemezsin" demisti. ben de onu unutamiyorum. cok gulmustum.

2:28 PM  

Post a Comment

<< Home

cool hit counter