Sunday, April 04, 2010

fenerbahce acibadem ve nati


yillardan sonra bir voleybol maci izledim ve öylesine heyecanlandim, bir mücadelenin icindeki inisleri cikislari öylesine yasadim ki fenerbahce acibadem bayan voleybol takiminin tüm oyuncularina ayri ayri tesekkur etmeliyim. bu gece bu takimda, hem benim hem bu takimi kuran yöneticilerin övgülerine mazhar olmasi gereken, cok ayricalikli bir teveccüh, bir tesekkürle onurlandirilmasi gereken bir isim varsa, o da takimin hirvat oyuncusu natasha osmokrovic'tir.
bir sporcunun sahip olmasi gereken disiplini, direnci ve dirayeti ustalikla harmanlayan, yetenegiyle beni kendisine hayran birakan natasha osmokrovic'e, nati'ye, basta bana spor yaptigim yillari hatirlattigi icin ve tabii ki bu geceki olaganüstü oyunu icin yürekten tesekkur ederim.




0 Comments:

Post a Comment

<< Home

cool hit counter