Sunday, February 28, 2010

iki alinti

iki roportaj okudum bugun. birini sevdim, digerini garipsedim. ikisinden de birer alinti yapmakla yetinecegim.

semih kaplanoglu: "ben filmlerimde maneviyati cok önemsiyorum. (...)filmlerin bir vecd duygusu, bir sükran duygusu, icsel bir cosku, bir ruhaniyet duygusu yaratmasi gerektigini düsünüyorum."

mehmet günsur: "ben italyan lisesi mezunuyum. kücükken ailecek arabaya atlayip tatile italya'ya giderdik. simdi düsününce italya tohumlari ruhuma o zamandan atilmis."

kendisini 'gösteren' insanlardan daha cok kendisini gölgede birakabilen insanlari seviyorum. simdilerde, kendisini gölgede birakmayi basarabilmis, tevazuyu bir yasam uslubu olarak benimsemis bir yazi emekcisinin kitabini okumak istiyorum, kamuran sipal'in sirrimsin sirdasimsin romanini.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

cool hit counter