Monday, March 08, 2010

d&r izlenimleri

gecen gün kapisindan iceri pek adim atmadigim iki kitapciya düstü yolum. biri denizler kitabevi, digeri d&r. denizler kitabevi icin de bir seyler söylemek isterim ya simdilik onu bir kenara birakayim ve d&r icin bir iki kelam edeyim.

tuhaf bir havasi var d&r denilen yerlerin, bana orada müthis bir savurganlik yapiliyormus gibi geliyor. binlerce kitap kat kat dizilmis, oysa o kadar cok kitabi raflarda hüzün icinde bekletmenin ne geregi var. bu mekanin müdavimleri icin yeni cikmis kitaplardan olusan iki ya da bilemediniz üc sira kitaplik yeterli olacaktir. öyle saniyorum ki kimileri için, d&r'lardan kitap almak, gösterisli bir restoranda yemege katilmak, saygin bir cevrenin istirak edecegi bir sergi acilisinda bulunmak gibi mesleki bir zorunluluk. bir 'halkla iliskiler' dalavereciligine, bir dostlar alisveriste görsün maskaraligina kitaplarin alet edilmesine yaniyorum. hileli bir oyunun becerikli oyuncularinin kitaplar arasinda kaldiklarindaki beceriksizliklerini gördükce üzülüyorum.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

cool hit counter