Thursday, November 09, 2006

Bagirmali

Rahatlama yollarimdan biri bagirmak, ozellikle de geceleri hatta sabaha karsi...Final donemlerinde sonu gelmez okumalarin arasinda cami acip haykirirdim disariya aaaaa diye..Hastayim tabii biraz .. en az benim kadar hasta biri daha var karsi binada. O, isyanin boyutlarini biraz daha genisletmis..sabaha karsi ictigi bira kutularini firlatiyor disariya.. Nasil hosuma gidiyor o yarim bira kutusunun disariya firlatilmasi ve yere dustugu anda cikardigi ses.. Ikimiz de bir seylere kufrediyoruz birayi firlatirken bagirirken..belki farkli seyler ama biri digerinden daha onemsiz degil..Zaten olaylar durumlar arasinda artik oyle cok onem farki goremiyorum.. Her seyin onemi esit.

2 Comments:

Blogger Elsa said...

babam bir kere bizi yol kenarında ıssız bi yerde indirdi, -hadi bağırın sesinizin çıktıgı kadar dedi. hem nefesim açılırmış (astım durumu) bu çok eskidendi aslında, ama gercekten rahatlatıcıydı. malesef şuan birisi duyar rahatsız olur diye aklım yerindeyken bağıramıyorum... sendeki cesaret hayran olunası...

10:17 AM  
Blogger Melmoth said...

Ben de karsi binadan bira firlatan adama imrenmisimdir yillarca hatta bir keresinde disarida sagnak yagis varken gomlegini cikarip mahallede bir uctan bir uca yurumustu 'cok sukur' diyerek.

11:30 PM  

Post a Comment

<< Home

cool hit counter